fredag 5 december 2008

fredag


Fågeln som sitter längst fram är en av ungarna :)



Vaknade halv 9, å så va ja å mamma ut å mata fåren å gav dom foder å sön. Sen så for vi å sparka en sväng med hundarna, jag hade tapp och mamma tara, dom hade inte en chans ;) sen när ja kom hem igen så bytte jag å tog zita och undis ist, så sparkade jag med dom medans jag pratade med mimmi. Faan så zita är slö, ska lukta uti alla jävla sår så ja va tvungen släpa hennes lina, annars hade de gått åt hell :P Sen gick ja in å satt vi datorn en stund å sen ringde emma :) surrade med henne ett gode bra tag, pratade om tjejkväll osv, ska bli trevligt när den nu blir av :) sen tjata hon om att ja sku komma till pite, hade vart trevligt, men va ska ja gö av zita då :( men vi få se, kanske kommer om ja ork ;)





Ikväll ska ja väl se idol typ, hoppas att alice åker bara, hon e faan inte värd va kvar. Få se om syrran kommer hem idag eller inte...





Fick igen lite pengar igår, skönt att skulden minskar lite iaf =)





Alltså varför? kan som inte fatta, men men... ;O


En dusch skulle sitta fint nu, men vette faan om man is duscha redan, kanske väntar ett tag..


borde gå å hämta posten först. 3 stackars små ungar har hittat ut ur holken nu, bara 2 kvar, nån som vill köpa en undulat? dom är koppeltränade och rumsrena ;)

Nu har det snöat konstant i flera dagar, de är ju it ens värt att ploga för på morron är de lika mycke igen :S

nåja nu ska ja ut! Pusshej

1 kommentar:

Mina tankar å funderingar sa...

"koppeltränade å rumsrena" haha då klarar dom ju av mer än zita ;) hmm hur blir de till nästa helg som ja ha tjatat om då? :(