söndag 30 november 2008

hmm...

Alla undrar hela tiden va som ha hänt med mig, och säger gud så mogen du ha blivit nu då som inte ens kan dricka längre. Men det handlar inte om det, min morfar var typ alkoholist, min farfar var alkoholist och min pappa dricker alldeles för mycket. Inte undra på att man blir anti alkohol?! Visst folk som inte haft nån nära som haft alkoholproblem fattar inte hur de är. Men jag vet, de är den största anledningen till att jag inte festar längre, men ja tycker faktiskt att de är rätt jävla töntigt att dricka varje helg, nån gång måste man ju växa upp. Eller? Det är bara sinnessjukt att vissa har som största intresse att dricka alkohol och festa.

Hemskt när folk "försvinner" spårlöst hela tiden. Vad faan finns det för sjuka jävlar som gillar att kipnappa, våldta, mörda, misshandla å allt annat. Det är ju helt sjukt, sånna borde faan it få finnas... Jag väntar bara att de ska hända nån som man känner något..

Nu har jag typ väntat på att få igen mina pengar i ett år..faan så less ja är, konstigt att folk har pengar att supa för, men inte betala igen sina skulder? Förlåt att jag yttrar mig, men de är så jävla sant! 8300 kvar. Jag väntaaar...

Snö snö snö och åter snö, har snöat i flera dagar nu, så nu e de skoterföre, typ ;P H vart ute å plumsat i skogen idag, å faan så hundarna har busat :)

Nåja nu har jag fått lätta mitt hjärta lite iaf..
Tack för att ni finns och bryr er. ni vet vilka ni är. <3

1 kommentar:

Mina tankar å funderingar sa...

Min första nyktra vecka och helg på väldigt många månader =)faktiskt ganska skönt å va nykter men man måste ju hitta på nått annars blir de ju att man hakar på dom andra som ska på fest.hoppas jag e en av dom :P