måndag 17 november 2008

fryyyyser


som faan. måste nog lägga mig under täcket ett tag så man blir varm :)

Va ut å sprang på morron, 25 min. kände mig helt död efteråt, å så ha ja lite ont i ett knä :S kanske borde ta de lite lugnt nu? Va iaf 4 dagen ja sprang, vilade igår :P

Snart ska ja å mamma ut å gå till byn.


haha ja å mimmi e då helt galna vi, men kul ha vi ;D


Egentligen är ju blogger helt väärdelösa, orka läsa om andras värdelösa liv. Inte de minsta intressant. Så ja förstår att ja inte ha några läsare i min blogg, men vill inte heller ha de. Sköt er själv och skit i andra ;)


Är hur som helst sjukt less på att vara arbetslös nu, ska no sitta å skicka in min ansökan på alla jävla skit jobb, snart ta ja vafaan som helst.


Snart är de jul, så överskattat och värdelöst, varför ska man ge massa töntiga juklappar till alla? Är de värt ens. Ge bort pangar för att sen få tillbaka dom i form av onödiga saker som man lika gärna kunnat va utan, ne fy faan. Julen är till för småungar, när man är över 13 så behöver man faan inga juklappar längre. Nångång måste man ju växa upp tyck man ju. Det enda positiva med julen är maten, men den kan man ju egentligen äta när faan man vill.

God jävla jul alla nötter!

Inga kommentarer: